Η Κρι Κρι κατέκτησε τη δεύτερη θέση στο σύνολο της αγοράς παγωτού, φθάνοντας σε μερίδιο 15,2% σε όγκο, κερδίζοντας 2,8 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το 2016. (Nielsen, Ιούλιος 2017)
Οπως αναφέρει η εταιρία, μέσα στο πρώτο επτάμηνο του 2017, αύξησε τις πωλήσεις της κατά 22% σε πανελλαδικό επίπεδο στα επώνυμα προϊόντα παγωτού Kρι Kρι. Παράλληλα, σημείωσε τη σημαντικότερη αύξηση μεριδίου στην παραδοσιακή αγορά παγωτού, αγγίζοντας το 22,6%.
Επίσης, η Kρι Kρι πέτυχε αύξηση της διανομής της ξεπερνώντας πλέον τα 14.000 σημεία πώλησης, ενώ τα προϊοντικά λανσαρίσματα των παγωτών στέφθηκαν με επιτυχία, συμμετέχοντας κατά 14,3% στον συνολικό τζίρο τυποποιημένου παγωτού Kρι Kρι.