Με μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 21% την εξαετία 2008-2013 και με την αξία της αγοράς του frozen yogurt στην αγορά των ΗΠΑ στα 2 δισ. δολάρια, η απόβαση της ελληνικής Chillbox στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού είναι φυσικό επόμενο.
Η Chillbox, βασικός μέτοχος της οποίας είναι η Παγωτά Δωδώνη, ετοιμάζεται να ανοίξει το πρώτο κατάστημά της στο Μανχάταν (ΗΠΑ) μέσα στην άνοιξη, ενώ το επόμενο θα ανοίξει στη Φλόριντα.
Ήδη έχει υπογραφεί συμφωνία με την εταιρεία Lymel holdings, ελληνοαμερικανικών συμφερόντων, η οποία θα αναλάβει το master franchise για την ανάπτυξη του δικτύου στην αμερικανική αγορά. Στόχος της είναι σε έναν χρόνο από σήμερα να λειτουργεί 10 καταστήματα και σε βάθος πενταετίας το δίκτυό της να αποτελείται από 100 σημεία, τα οποία εκτός από greek frozen yogurt να πωλούν και ελληνικό γιαούρτι.
Για την προμήθεια ελληνικού γιαουρτιού, προκειμένου να παράγει το frozen yogurt της, αλλά και ελληνικό στραγγιστό γιαούρτι που πρόκειται να πουλά μέσα από το δίκτυό της, έχει ξεκινήσει επαφές με εταιρεία παραγωγής ελληνικού γιαουρτιού η οποία διαθέτει μονάδα στη Νέα Υόρκη. Αν και δεν έχει γίνει επισήμως γνωστό το όνομα της γαλακτοβιομηχανίας, πληροφορίες αναφέρουν ότι πρόκειται για τη ΦΑΓΕ.
Σε επίπεδο οικονομικών μεγεθών, στόχος είναι μέσα στον πρώτο χρόνο τα έσοδα να φθάσουν στα 6 εκατ. δολ. και το break even να γίνει μέσα σε 18 μήνες.
Σήμερα στις ΗΠΑ δραστηριοποιούνται περισσότερες από 378 επιχειρήσεις (στοιχεία IBIS world), ενώ στον κλάδο απασχολούνται περισσότερα από 16.000 άτομα. Μεταξύ των εταιρειών που έχουν ισχυρή παρουσία στην αγορά του frozen yogurt στις ΗΠΑ είναι η Pinkberry, η Yogurtland κι η Redmango, οι οποίες διαθέτουν εκτεταμένο δίκτυο καταστημάτων, ενώ και η Ben & Jerry's (Unilever) και η Strabucks διαθέτουν παγωτό με βάση το γιαούρτι.
Εκτός από τις ΗΠΑ όπου η Chillibox θα αποκτήσει παρουσία μέσα στο έτος, η εταιρεία διαθέτει ισχυρή παρουσία σε αρκετές χώρες της Ευρώπης.
Ήδη το περασμένο καλοκαίρι σύναψε συμφωνία συνεργασίας με τη Health & Passion AB για την ανάπτυξη της αλυσίδας στην αγορά της Σουηδίας. Η συμφωνία προβλέπει την ανάπτυξη 25 καταστημάτων στις μεγαλύτερες πόλεις της Σουηδίας, μίας αγοράς περί τα 10 εκατ. κατοίκους.
Η Chillbox ξεκίνησε το 2012 και σε σύντομο χρονικό διάστημα κατάφερε να αναπτυχθεί και να γίνει η μεγαλύτερη ελληνική επιχείρηση του χώρου.
Σήμερα διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων frozen yogurt στην Ελλάδα με περισσότερα από 45 σημεία. Επίσης διαθέτει παρουσία σε Αγγλία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Κύπρο, Αυστρία, Γαλλία, Γερμανία και Κατάρ.