Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

3Ε:«Μπαίνει» στη διανομή αλκοολούχων στην Ελλάδα

Το βάπτισμα του πυρός στη διανομή αλκοολούχων ποτών και στην ελληνική αγορά κατά το μοντέλο που ακολουθεί και σε άλλες αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται θα λάβει από τις αρχές του 2013 η Coca Cola Hellenic.

  • Της Αλεξάνδρας Γκίτση
3Ε:«Μπαίνει» στη διανομή αλκοολούχων στην Ελλάδα
Το βάπτισμα του πυρός στη διανομή αλκοολούχων ποτών και στην ελληνική αγορά, κατά το μοντέλο που ακολουθεί και σε άλλες αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται, θα λάβει από το 2013 η Coca Cola Hellenic.

Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία αναλαμβάνει από την άνοιξη του νέου έτους τη διανομή του ούζου Πλωμαρίου της Ποτοποιίας Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης για την ελληνική αγορά.

Αυτή η κίνηση εντάσσεται, όπως αναφέρουν κύκλοι της εταιρείας, στην αξιοποίηση του εκτενούς δικτύου της μέσω και της διανομής συμπληρωματικών κατηγοριών προϊόντων και σημάτων.

Εκτός από τη συνεργασία με το ούζο Πλωμαρίου, επιχειρηματική κι άλλη κίνηση, για την οποία ο κ. Νίκος Καλογιάννης, πρόεδρος της ποτοποιίας, περιορίστηκε να πει στο Euro2day «no comment», η Coca Cola Hellenic εμφανίζεται ανοικτή σε συνεργασίες και με άλλες εταιρείες.

Πληροφορίες από την αγορά θέλουν, εκτός από τη συμφωνία με το ούζο Πλωμαρίου, να υπάρχει ανοικτό ενδεχόμενο η επιχείρηση να αναλάβει τη διανομή και άλλου ελληνικού ποτού.

Αυτό έχει προκαλέσει αναστάτωση στους παραδοσιακούς διανομείς αλκοολούχων ποτών, οι οποίοι, εκτός από την οικονομική κρίση και τα απανωτά φέσια που έχουν δεχθεί, έχουν να αντιμετωπίσουν και έναν εν δυνάμει αντίπαλο που μπορεί να μη γνωρίζει εις βάθος τις ιδιαιτερότητες της συγκεκριμένης αγοράς (στην Ελλάδα τουλάχιστον), έχει όμως την οικονομική δύναμη και το δίκτυο να... χτυπήσει και αυτό το κομμάτι.

Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο LinkedinΤο αν η εταιρεία θα επιδιώξει να δραστηριοποιηθεί έντονα και στη διανομή αλκοολούχων ποτών μένει να φανεί στην πράξη.

Το σίγουρο πάντως είναι πως μέσω αυτής της κίνησης θα επιδιώξει, όπως υποστηρίζουν παράγοντες της αγοράς, να καλύψει μέρος από την απώλεια που έχει υποστεί στις πωλήσεις της στην Ελλάδα εξαιτίας της υποχώρησης της κατανάλωσης.

Οι ίδιοι σημειώνουν ότι με τη συγκεκριμένη στρατηγική ο όμιλος ενδυναμώνει τις σχέσεις με τους πελάτες του, προσφέροντάς διευρυμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων.

Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η αξιοποίηση του εκτενούς δικτύου μέσω διανομής συμπληρωματικών κατηγοριών προϊόντων και σημάτων που προωθεί η εταιρεία δεν αποτελεί πρωτοτυπία, ούτε για την ίδια ούτε και για τις επιχειρήσεις του κλάδου της σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως η Pepsico.

Η Coca Cola Hellenic, αντίστοιχο μοντέλο έχει ακολουθήσει σε ορισμένες από τις αγορές που δραστηριοποιείται με την εταιρεία αλκοολούχων ποτών Brown Forman (βότκα Finlandia, ουίσκι Jack Daniel’s, Southern Comfort) και με τη Heineken.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v