ΑΒ Βασιλόπουλος: Σταθερή αύξηση εσόδων

Αντιστάσεις, και μάλιστα ισχυρές, σε μια αγορά η οποία δέχεται το άγριο σφυροκόπημα από τη βαθιά ύφεση της οικονομίας έδειξε για ένα ακόμη τρίμηνο η ΑΒ Βασιλόπουλος, βραχίονας του βελγικού ομίλου Delhaize στην Ελλάδα.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
ΑΒ Βασιλόπουλος: Σταθερή αύξηση εσόδων
Αντιστάσεις, και μάλιστα ισχυρές, σε μια αγορά η οποία δέχεται το άγριο σφυροκόπημα από τη βαθιά ύφεση της ελληνικής οικονομίας έδειξε για ένα ακόμη τρίμηνο η ΑΒ Βασιλόπουλος, βραχίονας του βελγικού ομίλου Delhaize στην Ελλάδα.

Χαρακτηριστική είναι η χθεσινή δήλωση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του ομίλου Delhaize Pierre-Olivier Beckers, ο οποίος, σχολιάζοντας τα αποτελέσματα δευτέρου τριμήνου του ομίλου, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «ενώ η Ελλάδα εξακολουθεί να κυριαρχεί στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων, η ΑΒ κατάφερε να κερδίσει μερίδιο της αγοράς και να αυξηθεί η αποδοτικότητά της».

Αν και ο όμιλος δεν δίνει στη δημοσιότητα την πορεία των οικονομικών μεγεθών της ΑΒ Βασιλόπουλος
ξεχωριστά -εντάσσονται στη γεωγραφική περιοχή της ΝΑ. Ευρώπης και Ασίας-, στη χθεσινή του ανακοίνωση επισημαίνεται ότι καταγράφηκε αύξηση των εσόδων και του μεριδίου της ΑΒ.

Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι καταγράφηκε σταθερή αύξηση των εσόδων στην Ελλάδα παρά το δύσκολο περιβάλλον στη χώρα, τα οποία επηρεάστηκαν θετικά και από το άνοιγμα νέων καταστημάτων. Σημειώνεται ότι η ΑΒ στο τέλος του α΄ εξαμήνου διέθετε 259 καταστήματα, έναντι 253 στο τέλος του α΄ τριμήνου του έτους.
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin
Σε ό,τι αφορά τα μακροπρόθεσμα πλάνα, στόχος της αλυσίδας είναι ο διπλασιασμός του δικτύου των καταστημάτων, του τζίρου αλλά και του ανθρώπινου δυναμικού της.

Συγκεκριμένα, το business plan προβλέπει τζίρο 3 δισ. ευρώ, από 1,6 δισ. ευρώ που ήταν στη χρήση του 2011, δίκτυο 450-500 καταστημάτων από 259 που είναι σήμερα και 23.000 υπαλλήλους από 10.438 πού εργάζονται τώρα στην εταιρεία.

Στο πλαίσιο αυτό, λοιπόν, η αλυσίδα σκοπεύει να ρίξει ιδιαίτερο βάρος στην περαιτέρω διείσδυσή της στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας, ήτοι στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη. Ειδικότερα για τη συμπρωτεύουσα, ο στόχος είναι ο πενταπλασιασμός του δικτύου της. Αυτή η επέκταση δεν αποκλείεται να γίνει και μέσω εξαγοράς υπάρχουσας αλυσίδας που δραστηριοποιείται στη συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή.

Παράλληλα, με τη διεύρυνση της παρουσίας της στην εσωτερική αγορά, η αλυσίδα θα συνεχίσει, με ακόμη μεγαλύτερη ένταση, να επενδύει στις τιμές της αλλά και στην ενίσχυση της εικόνας των ελληνικών προϊόντων, τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδος.

Εν τω μεταξύ, χθες ξεκίνησε τη λειτουργία του το νέο κατάστημα της αλυσίδα στον Βόλο (τρίτο κατά σειρά), το οποίο διαθέτει 1.250 τ.μ. χώρο πώλησης σε 1 επίπεδο, 5 ταμεία, 55 θέσεις parking και απασχολεί 31 άτομα προσωπικό.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v
Απόρρητο