Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Nestle: Θετική επίδοση το α’ εξάμηνο στην Ελλάδα

Αντιστάσεις σε μια αγορά η οποία βρίσκεται σε κρίση, επέδειξε η Nestle στην Ελλάδα κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους. Όπως αναφέρει ο διεθνής όμιλος στην Ελλάδα, στην Ιβηρική Χερσόνησο αλλά και στην Ιταλία υπήρξε ανάπτυξη.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
Nestle: Θετική επίδοση το α’ εξάμηνο στην Ελλάδα
Αντιστάσεις και μάλιστα ισχυρές σε μια αγορά η οποία βρίσκεται σε κρίση, επέδειξε η Nestle στην Ελλάδα κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους. Όπως αναφέρει ο διεθνής όμιλος στην Ελλάδα, στην Ιβηρική Χερσόνησο αλλά και στην Ιταλία υπήρξε ανάπτυξη.
 
Ιδιαίτερα στην Ελλάδα, τα αποτελέσματα εξαμήνου κρίνονται ικανοποιητικά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τομέας Τροφίμων και Ποτών είναι αυτός που έχει επηρεαστεί λιγότερο από την κρίση. Στην περίπτωση της Nestle Ελλάς, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, η επίδοση στις περισσότερες κατηγορίες, που περιλαμβάνουν γνωστά προϊόντα, είναι καλή. Άλλες κατηγορίες, που έχουν επηρεαστεί περισσότερο από την κρίση, έχουν προσαρμόσει τα πλάνα τους στις νέες συνθήκες εντοπίζοντας ανάγκες και ευκαιρίες.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα α’ εξαμήνου της Nestle Ελλάς, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Laurent Dereux σημείωσε ότι
«με καλή προετοιμασία και εφαρμόζοντας τη στρατηγική μας καταφέραμε να έχουμε μια θετική επίδοση για το πρώτο εξάμηνο του 2012 παρά το περιβάλλον κρίσης. Ο μακροχρόνιος σχεδιασμός μας και η φιλοσοφία προσεκτικής διαχείρισης των οικονομικών μας αποδείχθηκαν πολύτιμος σύμμαχος, μαζί με τους ανθρώπους μας, το όραμα και τη δέσμευσή τους. Το γεγονός ότι καταφέρνουμε να έχουμε θετική επίδοση αυτή τη δύσκολη εποχή είναι η μεγαλύτερη ικανοποίηση για όλη αυτή την προσπάθειά μας και μας δίνει κουράγιο για να βελτιωθούμε και να συντονιστούμε ακόμη περισσότερο μέχρι το τέλος της χρονιάς».

Σημειώνεται ότι η Nestle Ελλάς έχει αναπτύξει μια γκάμα προϊόντων σε προσιτή τιμή, που γνωρίζουν θετική ανταπόκριση, όπως ο ελληνικός καφές Λουμίδης Παπαγάλος σε συσκευασία 350 γρ, η οικονομική σειρά παγωτών «Και τα ρέστα παγωτό» ή το στιγμιαίο τσάι Nestea σε φακελάκια.

Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο LinkedinΥπενθυμίζεται ότι η Nestle έχει παρουσία στην Ελλάδα για περισσότερα από 100 χρόνια. Σήμερα η εταιρεία λειτουργεί 4 εργοστάσια στην Ελλάδα και απασχολεί πάνω από 1000 μόνιμους υπαλλήλους, ενώ το επενδυτικό πλάνο της για το 2012 αγγίζει τα 9 εκατ. ευρώ.

Σε επίπεδο ομίλου οι πωλήσεις του ανήλθαν στο πρώτο εξάμηνο στα 44,1 δις ελβετικά φράγκα, με οργανική ανάπτυξη 6,6% και πραγματική εσωτερική ανάπτυξη 2,9%. Τα λειτουργικά κέρδη ενισχύθηκαν κατά 6,3% στα 6,6 δις ελβετικά φράγκα και το περιθώριο στο15% (-10 μονάδες βάσης ). Στις αναδυόμενες αγορές κατεγράφη οργανική ανάπτυξη 12,9% και 2,6% στις ανεπτυγμένες. Για το σύνολο του έτους εκτιμάται οργανική ανάπτυξη από 5% έως 6%, βελτίωση περιθωρίου και συγκρίσιμων κερδών ανά μετοχή σε σταθερά νομίσματα.

Ο Paul Bulcke, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Nestle, δήλωσε:
«Η επίδοσή μας στο εξάμηνο αποδεικνύει ότι το στρατηγικό μας πλάνο σχετίζεται με τη νέα, σύγχρονη πραγματικότητα και δείχνει την αλλαγή μας και την πειθαρχία που τηρούμε στην εφαρμογή του, λαμβάνοντας τις σωστές αποφάσεις την κατάλληλη στιγμή. Συνεχίζουμε να προωθούμε την καινοτομία σε παγκόσμιο επίπεδο, από τα προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας σε προσιτή τιμή (Popularly Positioned Products) μέχρι τις super premium επιλογές. Ανοίγουμε διαρκώς νέους εμπορικούς δρόμους ώστε να φτάσουμε στους καταναλωτές των αναδυόμενων αγορών και χρησιμοποιούμε τα νέα μέσα για να αυξήσουμε τόσο την άμεση επικοινωνία με τους καταναλωτές μας όσο και την απόδοση της επένδυσής μας στην εκάστοτε μάρκα. Αυτή η προσέγγιση φέρνει επικερδή ανάπτυξη σε αναδυόμενες και ανεπτυγμένες αγορές. Αυτό το πρώτο εξάμηνο του 2012 η ανάπτυξη και το περιθώριο λειτουργικού κέρδους μαζί με την έμφασή μας στην αποτελεσματική διαχείριση κεφαλαίου μάς επιτρέπουν να επιβεβαιώσουμε τις προβλέψεις μας για το έτος».

Σε ότι αφορά στην Ευρώπη οι πωλήσεις του πολυεθνικού ομίλου ανήλθαν στα 7,4 δις ελβετικά φράγκα, με οργανική ανάπτυξη 2,4% και πραγματική εσωτερική ανάπτυξη 0,1%. Οι βασικοί παράγοντες για την ανάπτυξη της ζώνης Ευρώπης, σε ένα περιβάλλον που χειροτέρευσε κατά τη διάρκεια του έτους ιδιαίτερα στη Νότιο Ευρώπη, ήταν η καινοτομία και τα λανσαρίσματα premium προϊόντων αλλά και προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας σε προσιτή τιμή (Popularly Positioned Products). Στη Δυτική Ευρώπη οι επιδόσεις της Γαλλίας, της Μεγάλης Βρετανίας και της Μπενελούξ ήταν αξιοσημείωτες, ενώ υπήρξε επίσης ανάπτυξη και στις αγορές της Ιβηρικής χερσονήσου, της Ιταλίας και της Ελλάδας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v