Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Η Corona ώθησε τα μεγέθη της Μύθος Ζυθοποιία

Σε αντίθετους δρόμους με αυτούς που ακολούθησε η αγορά της μπίρας, πορεύτηκε πέρυσι η Μύθος Ζυθοποιία η οποία “είδε” τζίρο, όγκο πωλήσεων, κέρδη και μερίδια να αυξάνονται.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
Η Corona ώθησε τα μεγέθη της Μύθος Ζυθοποιία
Σε αντίθετους δρόμους με αυτούς που ακολούθησε η αγορά της μπίρας, πορεύτηκε πέρυσι η Μύθος Ζυθοποιία η οποία “είδε” τζίρο, όγκο πωλήσεων, κέρδη και μερίδια να αυξάνονται.

Η ανάπτυξη αυτή μπορεί να αποδοθεί εν μέρει και από την ανάληψη την 1η Ιανουαρίου του 2011 των δικαιωμάτων αποκλειστικής διανομής και διάθεσης στην ελληνική αγορά, της μπίρας Corona, που αποτελεί μια από τις κυρίαρχες εισαγόμενες μάρκες μπίρας στην ελληνική αγορά.
 
Συγκεκριμένα οι πωλήσεις της εταιρείας ενισχύθηκαν κατά 14,1% στα 84.980.887,90 εκατ. ευρώ. Η άνοδος αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην αύξηση 10% του όγκου πωληθέντων
–όταν η πτώση στην αγορά κυμάνθηκε στο 10%. Η εταιρεία ενίσχυσε κατά περίπου 3 ποσοστιαίες μονάδες το μερίδιο αγοράς, που ανέρχεται πλέον πάνω από 17% και αύξησε το ανθρώπινο δυναμικό της κατά 25%.
 
Για την τρέχουσα χρήση η διοίκηση της εταιρείας προσβλέπει σε αύξηση του μεριδίου αγοράς
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin.

Οι ίδιοι εκτιμούν ότι η αγορά της μπύρας θα επηρεαστεί αρνητικά σε σημαντικό βαθμό τόσο από το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον όσο και από τη διαφαινόμενη πτώση του τουρισμού. Συνεπώς αναμένεται μια πτώση της αγοράς σε ποσοστό που θα υπερβαίνει το 10%.

Παρά την αρνητική συγκυρία η εταιρία θα συνεχίσει τις επενδύσεις της, στην ανάπτυξη της τεχνολογίας “Draughtmaster” και την ενίσχυση της θέσης της μάρκας Kaiser με την νέα Kaiser Blonde.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v