Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Nestle Ελλάς: Στα 424,98 εκατ. ευρώ ο τζίρος 2011

Στη διατήρηση σε χαμηλά επίπεδα του κόστους προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστική στην αγορά, προσφέροντας στους καταναλωτές ένα ευρύ φάσμα προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές, θα εστιάσει τη στρατηγική της η Nestle Ελλάς.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
Nestle Ελλάς: Στα 424,98 εκατ. ευρώ ο τζίρος 2011
Στη διατήρηση σε χαμηλά επίπεδα του κόστους προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστική στην αγορά, προσφέροντας στους καταναλωτές ένα ευρύ φάσμα προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές, θα εστιάσει τη στρατηγική της και τη φετινή χρονιά η Nestle Ελλάς. Την ίδια ώρα αμετάβλητο παραμένει το επιχειρηματικό πλάνο της εταιρείας για την υλοποίηση επενδύσεων ύψους 9 εκατ. ευρώ.

Σε ότι αφορά την πορεία των οικονομικών της μεγεθών κατά τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς ο κύκλος εργασιών κατέγραψε οριακή άνοδο και διαμορφώθηκε στα 424,987 εκατ. ευρώ έναντι 420,82 εκατ. ευρώ στη χρήση του 2010. Τα προ φόρων κέρδη αυξήθηκαν 4,56% φθάνοντας τα 31,53 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν στο ύψος των 17,87 εκατ. ευρώ, έναντι 5,85 εκατ. ευρώ.

Θα πρέπει εδώ να σημειώσουμε ότι την περσινή χρήση ολοκληρώθηκε η συγχώνευση, με απορρόφηση των εταιρειών Nestle Ελλάς Παγωτά ΑΕ και ΜΑΚΑΝ. Επίσης ο Όμιλος Δημητριακών άλλαξε νομική μορφή και έγινε Α.Ε. και άρα δημοσιεύει πλέον ξεχωριστά αποτελέσματα. Βάσει των παραπάνω, οι οικονομικές καταστάσεις του 2011 περιλαμβάνουν τα στοιχεία για το 2010 βάσει της νέας δομής.

Σε ότι αφορά στο πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης η διοίκηση της εταιρείας χαρακτηρίζει ικανοποιητικά τα αποτελέσματα δεδομένων των συνθηκών που επικρατούν στην αγορά, όπου ο Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης κινείται σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα. Παρ’ όλα αυτά από την εταιρεία σημειώνεται ότι τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου δεν είναι αντιπροσωπευτικά για το σύνολο του έτους, ιδιαίτερα σε μία αγορά όπως η ελληνική, όπου η εταιρεία έχει ισχυρή παρουσία και σε εποχιακές κατηγορίες, όπως παγωτά, εμφιαλωμένο νερό, κ.λπ.

Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο LinkedinΣύμφωνα με στελέχη της εταιρείας κατηγορίες όπως ο στιγμιαίος και ο ελληνικός καφές εξακολουθούν να πηγαίνουν πολύ καλά, επιβεβαιώνοντας το γεγονός ότι αποτελούν μια προσιτή επιλογή για κατανάλωση εντός και εκτός σπιτιού. Πρόσφατα η εταιρεία επαναλάνσαρε τον Nescafe Gold με πιο πλούσια γεύση.

Ο Nescafe Dolce Gusto, το σύστημα παραγωγής ζεστών και κρύων ροφημάτων που κυκλοφόρησε στην Ελλάδα τον Οκτώβριο του 2010, εξακολουθεί να πηγαίνει καλά. Πρόσφατα εξάλλου η εταιρεία λάνσαρε το προϊόν Freddo Cappucino για τους Έλληνες καταναλωτές. Σε ότι αφορά στην παραγωγική παρουσία της εταιρείας στη χώρα, η Nestle Ελλάς διαθέτει 4 εργοστάσια και απασχολεί περισσότερους από 1.000 εργαζόμενούς.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v