Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Στο εξωτερικό εστιάζει η MLS Πληροφορική

Η MLS Πληροφορική κατέγραψε μείωση στην ελληνική αγορά, που αντισταθμίστηκε εν μέρει από την παρουσία της στο εξωτερικό, σύμφωνα με την τηλεδιάσκεψη στο πλαίσιο της ετήσιας ενημέρωσης αναλυτών που πραγματοποίησε στις 22/5.

Στο εξωτερικό εστιάζει η MLS Πληροφορική
Η εταιρεία MLS Πληροφορική κατέγραψε μείωση στην ελληνική αγορά, που αντισταθμίστηκε εν μέρει από την παρουσία της στο εξωτερικό, σύμφωνα με την τηλεδιάσκεψη στο πλαίσιο της ετήσιας ενημέρωσης αναλυτών που πραγματοποίησε στις 22 Μαΐου. Σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν, θα δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στο τριετές επιχειρηματικό πλάνο (2012-2014) που έχει σε εξέλιξη η MLS με στόχο τη μετεξέλιξή της σε μία ανταγωνιστική διεθνή εταιρία τεχνολογίας.

Όπως αναφέρθηκε η εταιρία επηρεάστηκε από τη μεγάλη μείωση που εμφάνισε η ελληνική αγορά καταγράφοντας μείωση των πωλήσεων (παρά την αύξηση του μεριδίου της στην εγχώρια αγορά). Οι απώλειες από την ελληνική αγορά αντισταθμίστηκαν σε κάποιο ποσοστό από τη δραστηριότητα της εταιρίας στο εξωτερικό και δη από τις πωλήσεις στις αγορές της Τουρκίας και της Χιλής τους τελευταίους μήνες του 2011. Στις αρχές του 2012 η MLS εισήλθε και στην αγορά του Μαρόκου. Τα αποτελέσματα από τη δραστηριότητα της εταιρίας στο εξωτερικό θα αποτυπωθούν καλύτερα στο σύνολο της χρήσης του 2012. Παράλληλα, κατά την τρέχουσα χρήση η εταιρία συνεχίζει την πολιτική μείωσης εξόδων.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο τριετές επιχειρηματικό πλάνο (2012-2014) που έχει σε εξέλιξη η MLS με στόχο τη μετεξέλιξή της σε μία ανταγωνιστική διεθνή εταιρία τεχνολογίας. Προς την κατεύθυνση αυτή, η εταιρία μετά από σημαντικές επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη ολοκλήρωσε την Talk& Drive International Product Platform
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin. Με τη συγκεκριμένη πλατφόρμα έχει τη δυνατότητα να αναπτύσσει την παγκόσμια καινοτομία MLS Talk&Drive σε όποια γλώσσα και για όποια χώρα επιθυμεί μέσα σε χρονικό διάστημα 2-3 εβδομάδων. Η εταιρία εστιάζει σε αγορές σε διάφορα μέρη του κόσμου με χαμηλό ποσοστό διείσδυσης πλοήγησης και προοπτικές υψηλών ρυθμών ανάπτυξης την επόμενη τριετία.

Αναφορά έγινε και στη δραστηριότητα της εταιρίας στον τομέα της εκπαιδευτικής τεχνολογίας. Με αιχμή του δόρατος το νέο διαδραστικό πίνακα MLSBoard το διάστημα 2010-2011 η MLS ανέλαβε την προμήθεια και εγκατάσταση περίπου 1.100 διαδραστικών συστημάτων συνολικού ποσού 1,6 εκατ. ευρώ (μη συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ). Σε εξέλιξη βρίσκονται νέοι διαγωνισμοί για τους διαδραστικούς πίνακες στα σχολεία, στους οποίους συμμετέχει η MLS.

Τέλος, επισημάνθηκε ότι η εταιρία ολοκλήρωσε την πρώτη φάση επένδυσης στο χώρο της κινητής τηλεφωνίας, αποτέλεσμα-προϊόν της οποίας θα ανακοινωθεί σύντομα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v