DANONE: Αναμένει αύξηση πωλήσεων 10% το 2012

Η εταιρεία γαλακτοκομικών προϊόντων Danone αναμένει αύξηση των πωλήσεών της κατά 10% για την επόμενη οικονομική χρήση ενώ ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να επενδύσει στη σχέση ποιότητας/τιμής, σε νέα προϊόντα, στη μείωση τιμών.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
DANONE: Αναμένει αύξηση πωλήσεων 10% το 2012
Αποφασισμένη να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται ακόμη και εν μέσω κρίσης, επενδύοντας στη σχέση ποιότητας/τιμής, σε νέα προϊόντα στη μείωση τιμών και στην ένταση των προσφορών είναι η Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα, η διοίκηση της οποίας αναμένει αύξηση των πωλήσεών της κατά 10% για την επόμενη οικονομική χρήση.

Την ίδια ώρα και παρά την ισχυρή πίεση που δέχεται η αγορά γαλακτοκομικών προϊόντων, πίεση που το τελευταίο δίμηνο μεταφράστηκε σε πτώση 8%, η εταιρεία, σύμφωνα με τη διοίκησή της συνεχίζει να αναπτύσσεται με αποτέλεσμα το μερίδιό της να διαμορφώνεται στο 10%.

Ωστόσο λόγω των επενδύσεων που έχουν πραγματοποιηθεί φέτος σε διαρθρωτικές αλλαγές και στην απορρόφηση της αύξησης του κόστους παραγωγής και του ΦΠΑ, οι πωλήσιες της εκτιμάται ότι θα είναι μειωμένες κατά 10% και τα κέρδη κατά 12%
σε σχέση με το 2010, όπου ο κύκλος εργασιών της διαμορφώθηκε στα 26,8 εκατ. ευρώ και τα κέρδη μετά φόρων στο 1,4 εκατ. ευρώ.

Όπως ανέφερε άλλωστε και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα Α.Ε. κ. Χάρης Φεύγας, «στόχος μας είναι η ενίσχυση των προωθητικών ενεργειών μείωσης τιμής, στα σημεία πώλησης που δεν γινόταν στο παρελθόν για το Activia, λανσάροντας παράλληλα προϊόντα με πολύ καλή σχέση ποιότητας και τιμής».
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin
Για να συμπληρώσει ότι «στην παρούσα οικονομική κατάσταση, η μείωση τιμών και η ένταση των προσφορών αποτελούν τα βασικά συστατικά ανάπτυξης, πολλών επιχειρήσεων. Εμείς, στην Danone, δεσμευόμαστε να διατηρήσουμε σταθερές τις τιμές του Activia, παρά το γεγονός της αύξησης των πρώτων υλών, που οδηγεί σε ανατιμήσεις του προϊόντος σε άλλες χώρες. Ταυτόχρονα, ήδη σε δύο βασικούς κωδικούς μας (“Τραγανή Απόλαυση” και “Activia Κάθε Στιγμή”) απορροφήσαμε τις δύο πρόσφατες αυξήσεις του ΦΠΑ».

Σε ότι αφορά στο ενδεχόμενο εξαγορών η διοίκηση της δεν το αποκλείει αν εμφανιστούν ευκαιρίες στο μέλλον που θα πληρούν τις προϋποθέσεις της. Ωστόσο όπως ξεκαθάρισε ο κ. Φεύγας, στην παρούσα φάση δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v
Απόρρητο