Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΑΒ Βασιλόπουλος: Ανοιχτός σε εξαγορές

Η ΑΒ Βασιλόπουλος δηλώνει ότι βρίσκεται σε επαγρύπνηση και είναι αποφασισμένη να κάνει ό,τι χρειάζεται για να ενισχύσει περισσότερο τη θέση της στην αγορά, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο για νέες εξαγορές.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
ΑΒ Βασιλόπουλος: Ανοιχτός σε εξαγορές
Αντίθετους δρόμους από αυτούς που έχουν τραβήξει η ελληνική οικονομία και η πλειονότητα των ανταγωνιστών της ακολουθεί η ΑΒ Βασιλόπουλος, η διοίκηση της οποίας δηλώνει πως βρίσκεται σε επαγρύπνηση και είναι αποφασισμένη να κάνει ό,τι χρειάζεται για να ενισχύσει περισσότερο τη θέση της στην αγορά, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο για νέες εξαγορές.

Αυτό δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο κ. Pierre-Olivier Beckers, ο επικεφαλής του ομίλου Delhaize, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των αποτελεσμάτων του πρώτου εξαμήνου του βελγικού ομίλου.

Ο κ. Beckers σημείωσε ότι, ενώ οι ειδήσεις από την Ελλάδα είναι επί το πλείστον αρνητικές και η χώρα χωρίς αμφιβολία βρίσκεται σε βαθιά κρίση και οι πελάτες δέχονται έντονες πιέσεις, η αλυσίδα (ΑΒ Βασιλόπουλος) είναι πεπεισμένη πως η κρίση μπορεί να είναι ευκαιρία.

Προς αυτήν την κατεύθυνση έχουν συμβάλει, όπως υπογράμμισε ο ίδιος, οι στρατηγικές επιλογές που έγιναν τα τελευταία δύο χρόνια, μεταξύ των οποίων και η ενίσχυση της γκάμας των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία πωλούνται σε ανταγωνιστικές τιμές.

Η καλύτερη απόδειξη ότι έχουν γίνει οι καλύτερες επιλογές, σύμφωνα πάντα με τον κ. Beckers, είναι και το γεγονός πως το μερίδιο της αλυσίδας συνεχίζει να αυξάνεται σε μια αγορά η οποία συρρικνώνεται.

Σημειώνεται ότι για ένα ακόμη τρίμηνο η ελληνική θυγατρική του βελγικού ομίλου συνέχισε να αυξάνει τα έσοδα, τον αριθμό των πελατών της και το μερίδιό της, όπως αναφέρεται επιγραμματικά στα οικονομικά αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου και του πρώτου εξαμήνου του βελγικού ομίλου.

Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο LinkedinΕν αντιθέσει με το σύνολο της αγοράς, πάντως, η ΑΒ Βασιλόπουλος συνέχισε να αυξάνει τον τζίρο και τα μερίδιά της, σε μια εποχή πάντως όπου οι περισσότεροι ανταγωνιστές της δεν διάγουν και την καλύτερή τους περίοδο.

Συγκεκριμένα, ο βασικός της ανταγωνιστής, ο όμιλος Carrefour, είδε τα μεγέθη του στην Ελλάδα το πρώτο εξάμηνο του έτους να υποχωρούν κατά 6,8%, στο 1,261 δισ. ευρώ από 1,354 δισ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2010, ενώ στα ίδια καταστήματα η μείωση του τζίρου ήταν 7,3%.

Εκτός όμως από την πτώση του τζίρου, ο μεγαλύτερος του κλάδου βρίσκεται σε μεταβατικό στάδιο μετά και την αλλαγή της ηγετικής του ομάδας, η οποία για να κινηθεί  με γρήγορο ρυθμό πρέπει πρώτα να βρει τον βηματισμό της σε μια αγορά η οποία πνέει τα λοίσθια.

Σημειώνεται ότι τον Μάιο οι λιανικές πωλήσεις τροφίμων στην Ελλάδα υποχώρησαν κατά 10,2% και αυτή η πτώση ήταν η 15η μηνιαία την τελευταία διετία.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v