Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Aegean Power: Μήνυση για τις απεργίες της ΓΕΝΟΠ

Με το ποσό των 2.500.000 € ζημιώθηκε μόλις σε 9 ημέρες η Aegean Power, ιδιωτική εταιρία προμήθειας και εμπορίας ηλεκτρικού ρεύματος, κατά τη διάρκεια των απεργιακών κινητοποιήσεων από τις 20.06.2011 μέχρι και τις 29.06.2011.

Aegean Power: Μήνυση για τις απεργίες της ΓΕΝΟΠ
Με το ποσό των 2.500.000 € ζημιώθηκε μόλις σε 9 ημέρες η Aegean Power, ιδιωτική εταιρία προμήθειας και εμπορίας ηλεκτρικού ρεύματος, κατά τη διάρκεια των απεργιακών κινητοποιήσεων από τις 20.06.2011 μέχρι και τις 29.06.2011.

Η εταιρία κατέθεσε στις 13 Ιουλίου μήνυση κατά παντός υπευθύνου για όσα συνέβησαν κατά τη διάρκεια των απεργιών.

Η εταιρία ζητά να διωχθεί κάθε υπεύθυνος για το αδίκημα της παρακώλυσης της λειτουργίας κοινωφελών εγκαταστάσεων, αφού κατά τη διάρκεια των απεργιακών κινητοποιήσεων ανεστάλη η λειτουργία σειράς εργοστασίων ηλεκτροπαραγωγής, με αποτέλεσμα να πραγματοποιηθούν εκ περί τροπής περικοπές ηλεκτρικής ενέργειας επηρεάζοντας μεγάλο μέρος των καταναλωτών και πελατών της Aegean
POWER.

Το γεγονός αυτό είχε ως συνέπεια την τεχνητή μόχλευση της χονδρικής τιμής ρεύματος (ΟΤΣ) εις βάρος του συνόλου των προμηθευτών, αλλά και των Ελλήνων καταναλωτών. Ενδεικτικά αναφέρεται πως η Aegean POWER ζημιώθηκε περίπου 2.500.000 € μόλις σε 9 ημέρες.
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin
Η Aegean POWER σκοπεύει να προασπίσει με κάθε νόμιμο τρόπο τα συμφέροντα των καταναλωτών και πελατών της και να υπερασπιστεί την διαδικασία απελευθέρωσης και υγιούς λειτουργίας, της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας. 

Τέλος, η εταιρία στηρίζοντας την προσπάθεια απελευθέρωσης της αγοράς Ενέργειας στην Ελλάδα, έχει προσελκύσει περισσότερους από 100,000 εμπορικούς και οικιακούς πελάτες, εξοικονομώντας τους πάνω από 24.000.000 € σε σχέση με τα ρυθμιζόμενα τιμολόγια (περίοδος 2010 – 2011). Παράλληλα στόχος των 120 εργαζομένων της AEGEAN POWER παραμένει η παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και άριστης εξυπηρέτησης των πελατών της.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v