Aegean: Βραβείο καλύτερης αεροπορικής εταιρίας

Η Aegean γνωστοποιεί ότι αποδέχτηκε το βραβείο της Καλύτερης Περιφερειακής Αεροπορικής Εταιρίας στην Ευρώπη για το 2011, από τα Skytrax World Airline Awards. Η επιλογή έγινε από τους ίδιους τους ταξιδιώτες.

Aegean: Βραβείο καλύτερης αεροπορικής εταιρίας
Η Aegean γνωστοποιεί ότι αποδέχτηκε το βραβείο της Καλύτερης Περιφερειακής Αεροπορικής Εταιρίας στην Ευρώπη για το 2011, από τα Skytrax World Airline Awards. 

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η διάκριση γίνεται ακόμη πιο σημαντική, δεδομένου ότι η επιλογή έγινε από τους ίδιους τους ταξιδιώτες σε δείγμα 18,8 εκατ. επιβατών από 100 εθνικότητες, που βαθμολόγησαν τις εμπειρίες τους με 200 αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως. Η απονομή του βραβείου έγινε σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Le Bourget κατά την διάρκεια του Paris Air Show.

Παράλληλα η Aegean κατετάγη:

- δεύτερη στην κατηγορία Παγκόσμια Περιφερειακή Αεροπορική εταιρεία (World’s Best Regional Airline),
- δεύτερη στην Ευρώπη στην κατηγορία Airline Staff Service Excellence (Υπεροχή στην εξυπηρέτηση από το προσωπικό).

Ο κ. Edward Plaisted, Διευθύνων Σύμβουλος της Skytrax, συνεχάρη την Aegean για την τιμητική της διάκριση και δήλωσε σχετικά: «H Aegean Airlines πρέπει να είναι υπερήφανη για το επίτευγμά της να βραβευτεί ως η καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη.

Σημειώνεται, ότι αυτό αποτελεί ένα καταπληκτικό επίτευγμα, καθώς έχει συγχρόνως ονομαστεί η δεύτερη καλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρεία παγκοσμίως. Το ότι, επίσης, συμπεριλήφθηκε στη λίστα με τις 25 κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως, κάνει τη φετινή χρονιά και τη συμμετοχή της Aegean στα Παγκόσμια Αεροπορικά Βραβεία μοναδική».

Από την πλευρά του, ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της Aegean, παραλαμβάνοντας το βραβείο δήλωσε: “Όλοι εμείς στην Aegean είμαστε πολύ περήφανοι γιατί το βραβείο αυτό μας το απένειμε το πιο σημαντικό κοινό: οι επιβάτες μας. Ειδικά αυτή την περίοδο είναι σημαντικό να αναγνωρίζεται ότι μία Ελληνική Εταιρία βρίσκεται ανάμεσα στις καλύτερες της Ευρώπης αλλά και παγκοσμίως. Αυτές οι διακρίσεις ενισχύουν τη δέσμευση όλων μας για τη διατήρηση του υψηλού επιπέδου υπηρεσιών που προσφέρουμε και παράλληλα αποδεικνύει ότι υπάρχει η φωτεινή πλευρά της χώρας μας, αρκεί να πιστέψουμε σε αυτή και να την υπηρετήσουμε κάθε μέρα”.

Όπως επισημαίνεται, τα βραβεία World Airline Awards, τα βραβεία Επιλογής Επιβατών (the Passengers Choice awards), είναι τα πιο έγκριτα βραβεία του κλάδου και βασίζονται στην Παγκόσμια Έρευνα Αεροπορικών Εταιρειών (World Airline Survey) της Skytrax, της κορυφαίας παγκόσμιας εταιρίας συμβούλων στην αεροπορία, που βραβεύει κάθε χρόνο τις καλύτερες αεροπορικές εταιρίες, βασιζόμενη σε εκατομμύρια μαρτυρίες, βαθμολογήσεις, σχόλια και έρευνες ταξιδιωτών.

Σε έρευνα που διήρκεσε 10 μήνες, μεταξύ Ιουλίου 2010 και Μαΐου 2011, έλαβαν μέρος 18,8 εκατομμύρια επιβάτες αεροπορικών εταιρειών από περισσότερες από 100 εθνικότητες. Η έρευνα περιλαμβάνει περισσότερες από 200 αεροπορικές εταιρείες και μετρά τα επίπεδα ποιότητας για περισσότερα από 38 διαφορετικά χαρακτηριστικά αεροπορικών προϊόντων και υπηρεσιών πρώτης γραμμής.

Η μελέτη αναλύει την ικανοποίηση των επιβατών όσον αφορά την εμπειρία του επιβάτη από την αεροπορική εταιρεία (Airline Passenger Experience), τόσο στον χώρο του αεροδρομίου όσο και εντός του αεροσκάφους λαμβάνοντας υπόψη όλους τους παράγοντες που μπορεί να καθορίσουν την ποιότητα μας πτήσης.

Από την online κράτηση μέχρι τις υπηρεσίες εδάφους κατά το check in και το χρόνο αναμονής σε αυτά, την έξοδο των αποσκευών, το χειρισμό των καθυστερήσεων και φυσικά την ίδια την πτήση - την καθαριότητα και την άνεση της καμπίνας, το προσφερόμενο γεύμα, τα ποτά, την ευγένεια του προσωπικού και την ικανότητά του στην επίλυση προβλημάτων, το σύστημα ψυχαγωγίας επιβατών, κ.ά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι πληροφορίες που συλλέγονται αφορούν επιβάτες που ταξιδεύουν είτε γα εργασία είτε για αναψυχή, και σε κάθε είδος καμπίνας (επιβάτες πρώτης θέσης, θέσης business, Premium οικονομικής θέσης και οικονομικής θέσης).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v