Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Tasty Foods: Αύξηση 12,15% στα κέρδη το 2010

Ανθεκτική στην κρίση αποδείχθηκε ότι είναι η Tasty Foods (θυγατρική του ομίλου Pepsico) η οποία επιβεβαίωσε ότι τα προϊόντα που απευθύνονται στους μικρούς καταναλωτές δεν τα αγγίζει η οικονομική ύφεση.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
Tasty Foods: Αύξηση 12,15% στα κέρδη το 2010
Ανθεκτική στην κρίση αποδείχθηκε ότι είναι η Tasty Foods (θυγατρική του ομίλου Pepsico) η οποία επιβεβαίωσε ότι τα προϊόντα που απευθύνονται στους μικρούς καταναλωτές δεν τα αγγίζει η οικονομική ύφεση.
 
Έτσι λοιπόν η Tasty Foods κατάφερε όχι μόνο να διατηρήσει τα μεγέθη της αλλά και να τα αυξήσει και μάλιστα σημαντικά.

Αποτέλεσμα τα προ φόρων κέρδη της ενισχύθηκαν πέρυσι σε σχέση με το 2009 κατά 12,15%, ενώ κατά 3,55% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.

Συγκεκριμένα οι πωλήσεις του μεγαλύτερου εν Ελλάδι παίκτη του κλάδου των snack άγγιξε τα 126,536 εκατ. ευρώ έναντι 122,191 εκατ. ευρώ το 2009, το κόστος πωληθέντων μειώθηκε ελαφρά στα 65,040 εκατ. ευρώ από 65,523 εκατ. ευρώ το 2009 ενώ τα προ φόρων κέρδη ανήλθαν στο ύψος των 8,332 εκατ. ευρώ, από 7,429 εκατ. ευρώ που ήταν στη χρήση του 2009.

Ανοδικά κινήθηκαν το εξεταζόμενο χρονικό διάστημα και τα έξοδα διοικητικής λειτουργίας και λειτουργίας διάθεσης τα οποία ανήλθαν στο ύψος των 57,424 εκατ. ευρώ όταν στη χρήση του 2009 είχαν διαμορφωθεί στα επίπεδα των 53,454 εκατ. ευρώ.
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin
Σε ότι αφορά τις υποχρεώσεις οι βραχυπρόθεσμες μειώθηκαν σημαντικά 28,59 εκατ. ευρώ έναντι 38,77 εκατ. ευρώ τη χρήση του 2009.

Εν τω μεταξύ εν αναμονή της απόφασης της Επιτροπής Ανταγωνισμού –έχει ολοκληρωθεί η ακροαματική διαδικασία- σχετικά με τις καταγγελίες της ΤΣΑΚΙΡΗΣ κατά της TASTY FOODS, για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης της δεύτερης στην αγορά των αλμυρών σνακ βρίσκεται η αγορά.

Από την έρευνα της ΕΠΑΝΤ προκύπτουν στοιχεία ότι η TASTY FOODS είχε υιοθετήσει και υλοποιούσε ενιαία, μακρόχρονη και στοχευμένη πολιτική αποκλεισμού και περιορισμού των δυνατοτήτων ανάπτυξης των ανταγωνιστών της από τα μικρά σημεία πώλησης (π.χ. περίπτερα, καταστήματα ψιλικών, μίνι μάρκετ), κυρίως μέσω συμφωνιών αποκλειστικότητας σε επίπεδο χονδρικής και συμφωνιών αποκλειστικής χρήσης παγίων στοιχείων (σκαλιέρες) σε επίπεδο λιανικής, εκπτώσεων στόχου και εκπτώσεων έναντι δέσμευσης όλου ή του σημαντικότερου τμήματος του διαθέσιμου χώρου.
 
Η εισήγηση, η οποία αξίζει να σημειώσουμε ότι δεν είναι δεσμευτική για την ΕΠΑΝΤ, εντοπίζει, επίσης, συντονισμένες ενέργειες αντικατάστασης και εξαφάνισης από την αγορά, με ανορθόδοξες μεθόδους, ανταγωνιστικών προϊόντων και παγίων στοιχείων (οι οποίες φέρονται να είχαν υιοθετηθεί για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα).

Σημειώνεται ότι TASTY FOODS-PEPSICO ξεκίνησε τις δραστηριότητές της στην ελληνική αγορά το 1973, ενώ το 1987, ο πολυεθνικός όμιλος Pepsico International, εξαγόρασε την ελληνική Tasty.

Σήμερα η εταιρία απασχολεί περί τους 820 εργαζόμενους και παράγει 15.000 τόνους προϊόντων το χρόνο στη μονάδα παραγωγής της στον Άγιο Στέφανο Αττικής.

Τον περασμένο Δεκέμβριο η εταιρεία προχώρησε σε μια νέα επένδυση με την αγορά και εγκατάσταση της γραμμής παραγωγής "Schaaf" στο εργοστάσιό της, ενώ την τελευταία τριετία έχει υλοποιήσει επενδύσεις άνω των 3 εκατ. ευρώ, για την κατασκευή νέων αποθηκευτικών χώρων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v