Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Geniki Bank: Διάκριση για το Contact Center

Το Contact Center της Geniki Bank κατέκτησε τη 2η θέση στον διαγωνισμό “Teleperformance CRM Grand Prix Awards”, με στόχο να αναδείξει τις εταιρίες «ηγέτες» στο χώρο της ποιοτικής τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών.

Geniki Bank: Διάκριση για το Contact Center
Το Contact Center της Geniki Bank κατέκτησε τη 2η θέση στον ετήσιο διαγωνισμό “Teleperformance CRM Grand Prix Awards”, που έχει ως σκοπό να αναδείξει τις εταιρίες «ηγέτες» στο χώρο της ποιοτικής τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών. 

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η νέα αυτή διάκριση διαδέχεται την περσινή όπου το Contact Center της GENIKI Bank είχε τιμηθεί με το χάλκινο μετάλλιο.

Σημειώνεται, ότι η διάκριση πιστοποιεί το υψηλό επίπεδο ποιότητας με το οποίο η GENIKI Bank, μέλος του γαλλικού ομίλου Societe Generale παρέχει τις υπηρεσίες της, όχι μόνο μέσω του δικτύου των καταστημάτων της αλλά και μέσω της υπηρεσίας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών, καθώς και τη μεγάλη σημασία που αποδίδει στις έννοιες της ποιοτικής και γρήγορης εξυπηρέτησης των πελατών της και της δημιουργίας προσωποποιημένης επικοινωνίας μαζί τους.

Όπως επισημαίνεται, η διαρκής εμπιστοσύνη των πελατών στη GENIKI Bank κατά τη διάρκεια των 70 ετών λειτουργίας της αποτελεί κίνητρο αλλά και δέσμευση όχι μόνο για τη διατήρηση αλλά και για την περαιτέρω εξέλιξη των υπηρεσιών και της ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών.
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v