Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Η WPP εξαγόρασε τμήμα της Nonni΄s

Στον έλεγχο του private equity Wind Point Partners περνά η Nonni's Food Company. Όπως αναφέρεται σε χθεσινή ανακοίνωσή της, η WPP απέκτησε την εταιρία μπισκότων Nonni's από την Chipita.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
Η WPP εξαγόρασε τμήμα της Nonni΄s
Στον έλεγχο του private equity Wind Point Partners περνά ένα κομμάτι των δραστηριοτήτων (μπισκότα) της Nonni's Food Company. Όπως αναφέρεται σε χθεσινή ανακοίνωσή της, η WPP απέκτησε την εταιρία μπισκότων Nonni's από την Chipita.

Υπενθυμίζεται ότι στα τέλη Οκτωβρίου το Euro2day είχε γράψει ότι η Chipita σκεφτόταν να δώσει κάποια κομμάτια (brands και μονάδες) από τη Nonni's, διότι, όπως είχε αναφέρει ο κ. Θεοδωρόπουλος, υπήρχαν αρκετές ενδιαφέρουσες προσφορές από αμερικανικά funds.

Τότε ο κ. Θεοδωρόπουλος είχε δηλώσει ότι η συγκεκριμένη εξέλιξη δεν θα επηρέαζε τη δραστηριοποίηση της εταιρίας στην αμερικανική αγορά. Αντιθέτως, στα πλάνα ήταν η ενίσχυση της παρουσίας και των μεριδίων της στις κατηγορίες όπως είναι τα κρουασάν, τα πίτα τσιπς και τα bake rolls.

Σημειώνεται επίσης ότι η τελική συμφωνία για την πώληση του 100% του κλάδου αρτοποιίας και ζαχαρωδών της Vivartia, μετά την ολοκλήρωση της νομικής απόσχισης του κλάδου από τις υπόλοιπες δραστηριότητες της Vivartia, και τη μετονομασία του σε Chipita ΑΒΕΕ προβλέπει, μεταξύ άλλων, ότι για διάστημα πέντε ετών από την ολοκλήρωση της συναλλαγής η Vivartia και η MIG
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin δικαιούνται να πάρουν το 30% της υπεραξίας από ενδεχόμενη πώληση της Nonni's, θυγατρικής της Chipita στις ΗΠΑ.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι την εν λόγω αμερικανική εταιρία, η οποία δραστηριοποιείται στην αγορά των μπισκότων και των αλμυρών snacks, την είχε εξαγοράσει τον Μάρτιο του 2008 η Vivartia από τη Wind Point Partners έναντι τιμήματος 320 εκατ. δολαρίων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v