Περισσότερα έσοδα, ακόμα και από αυτά του τουριστικού τομέα, μπορούν να φέρουν τα logistics και η ανάπτυξη των εμπορευματικών κέντρων. Η συγκεκριμένη εκτίμηση κατατέθηκε σε εκδήλωση του Ελληνογερμανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, με αφορμή τη διοργάνωση του πρώτου εθνικού περίπτερου της χώρας στη Διεθνή Έκθεση Μεταφορών και Εφοδιαστικής Αλυσίδας, transport logistic, στο Μόναχο.
Όπως χαρακτηριστικά ειπώθηκε, από το 11% που ανέρχεται σήμερα η συμμετοχή του κλάδου στο ΑΕΠ, μπορεί ακόμη και να τριπλασιαστεί.
Σύμφωνα με τους κ.κ. Δρ. Αθανάσιο Κελέµη, γενικό διευθυντή του Ελληνογερµανικού Επιµελητηρίου, Αλέξιο Σιώρη, διευθυντή Ανάπτυξης Επίγειας Εξυπηρέτησης και Εµπορευµατικών Υπηρεσιών του ΔΑΑ, Γιώργο Στάµνο, διευθυντή Ανάπτυξης Δικτύων Goldair Cargo, Τάσο Βαµβακίδη, εµπορικό διευθυντή της ΟΛΠΟΛΠ +0,22%-Cosco, Γιώργο Τσακίρη, διευθύνοντα σύµβουλο Intertrans, Στέλιο Μπασακαρόπουλο, διευθύνοντα σύµβουλο Interdromon, Wilfried Becker, διευθυντή Οδικού Δικτύου Orhphee Beinoglou, Σπύρο Καλούση, γενικό διευθυντή Cargo Group και Θεόδωρο Δηµητριάδη, πρόεδρο και διευθύνοντα σύµβουλο της O.MIND CREATIVES, η Ελλάδα έχει ήδη μπει στα "ραντάρ" μεγάλων πολυεθνικών σχημάτων με ισχυρή παρουσία στον χώρο των logistics.
Τα τελευταία χρόνια η ανάπτυξη υποδομών σε λιμάνια και αεροδρόμια, η σταδιακή ολοκλήρωση μεγάλων οδικών αξόνων και έργων σταθερής τροχιάς, η αναμενόμενη κατασκευή του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο, συγκροτούν ένα θετικό υπόστρωμα για την επιχειρηματικότητα, ενώ διαμορφώνουν και ένα νέο πλαίσιο για την ανάπτυξη συνεργείων με επιχειρήσεις στον χώρο, πολλές από τις οποίες προέρχονται και από τη Γερμανία, όπως για παράδειγμα οι πρόσφατες επενδύσεις των DB Schenker, DHL και Fraport.
Αναφορικά με τη δυναμική που έχουν τα logistics στην Ελλάδα, όπως σημειώθηκε το 11% του ΑΕΠ παράγεται από την εφοδιαστική αλυσίδα, ενώ, σύμφωνα με αναλύσεις, το ποσοστό αυτό μπορεί να αγγίξει το 30%, καθώς οι εταιρίες του κλάδου έχουν δείξει ανθεκτικότητα στην ύφεση και αναμένεται να αναπτύξουν σημαντικά τα μεγέθη τους και να αποτελέσουν αξιόπιστους συνεργάτες μεγάλων ξένων επιχειρήσεων με ευελιξία και ανταγωνιστικές τιμές.
Μάλιστα, όπως διαπιστώνεται, οι εμπορευματικές ροές αυξάνονται, το transit φορτίο δίνει σταδιακά τη θέση του και σε added value υπηρεσίες, ενώ δημιουργούνται clusters στην αγορά, με κυριότερο αυτό των φορέων υποδομών, οι οποίοι συνεργάζονται.
Ως προς τη συμμετοχή στην έκθεση, αναφέρθηκε ότι η Ελλάδα θα δώσει το «παρών» με το πρώτο Εθνικό Περίπτερο και με τη συμμετοχή σε αυτό 15 μεγάλων εταιρειών από το χώρο των logistics στη 16η Διεθνή Έκθεση Μεταφορών και Εφοδιαστικής Αλυσίδας, transport logistic, την οποία διοργανώνει ο Εκθεσιακός Οργανισμός του Μονάχου από τις 9 έως και τις 12 Μαΐου, στο Εκθεσιακό Κέντρο της πόλης του Μονάχου.
«Πρόκειται για πρωτοβουλία η οποία θα έχει και συνέχεια, καθότι το επιμελητήριο σχεδιάζει την οργάνωση και νέων εθνικών περιπτέρων -όπου αυτό είναι δυνατό- σε άλλες διεθνείς εκθέσεις, τις οποίες εκπροσωπεί επίσημα στην Ελλάδα, αποβλέποντας τόσο σε οικονομίες κλίμακας, όσο και στην καλύτερη προβολή της χώρας στις ξένες αγορές» όπως είπε ο κ. Κελέμης.
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.gr
FOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin