Χρονιά ολικής επαναφοράς σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης ήταν το 2013 για την ευρωπαϊκή ταξιδιωτική αγορά η οποία υπερκάλυψε τις απώλειες που είχε καταγράψει το 2012.
Η εικόνα πλήρους αναστροφής της ευρωπαϊκής αγοράς αποτυπώνεται σε πρόσφατη έρευνα της PhoCusWright, σύμφωνα με την οποία η αξία των κρατήσεων που έγιναν το 2013 ανήλθε σε 251,4 δισ. ευρώ.
Η έρευνα παρακολουθεί τις εξελίξεις στην ευρωπαϊκή και στην παγκόσμια αγορά online κρατήσεων και περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ειδικά κεφάλαια για τις αγορές ηλεκτρονικών κρατήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο, στη Γαλλία, στη Γερμανία, στην Ιταλία, στην Ισπανία και στη Σκανδιναβία.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις που περιλαμβάνονται στην έρευνα, οι κρατήσεις μέσω Ίντερνετ θα εξακολουθήσουν να αυξάνονται με ταχύτερο ρυθμό σε σύγκριση με το σύνολο της ταξιδιωτικής αγοράς και αναμένεται να τρέχουν με μέσο ετήσιο ρυθμό +8% μέχρι το 2015.
Καθοριστική φαίνεται πως είναι η ταχύτατη εξάπλωση της χρήσης των «έξυπνων» κινητών (smartphones) και των tablets, καθώς εκτιμάται πως μέχρι το 2015 θα είναι τα εργαλεία μέσω των οποίων θα γίνεται το 1/5 των online κρατήσεων στη Γηραιά Ήπειρο.
Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα ευρήματα για τον χώρο των διαδικτυακών ταξιδιωτικών γραφείων (Online Travel Agencies). Ιδιαίτερα καθώς φαίνεται πως αποκρυσταλλώνονται οι αλλαγές που έφερε το Ίντερνετ στις επιχειρήσεις του συγκεκριμένου κλάδου.
Σύμφωνα με την έρευνα της PhoCusWright, τα γραφεία ταξιδίων που δραστηριοποιούνται στο Ίντερνετ θα καταγράψουν ισχυρότερους ρυθμούς ανάπτυξης από τους διαδικτυακούς τόπους των επιμέρους προμηθευτών τους (ξενοδοχεία, αεροπορικές εταιρείες κ.λπ.). Παρά την αλματώδη ανάπτυξή τους, ωστόσο, εκτιμάται ότι θα εξακολουθήσουν να ελέγχουν μειοψηφικό τμήμα της αγοράς αφού μέχρι το 2015 υπολογίζεται ότι θα αντιπροσωπεύουν το 41% των συνολικών κρατήσεων που πραγματοποιούνται μέσω διαδικτύου.
Για όσους ψάχνουν πού βρίσκονται οι κρυμμένες ευκαιρίες στον χώρο του τουρισμού τα επόμενα χρόνια, η έρευνα έχει μια απάντηση. Σύμφωνα με αυτήν, τα γραφεία ταξιδίων του Ίντερνετ θα καταφέρουν εντός της επόμενης διετίας να καταγράψουν διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης καθώς αξιοποιούν στον μέγιστο βαθμό ως κανάλια πωλήσεων τις σύγχρονες συσκευές κινητής τηλεφωνίας όπως τα smartphones και τα tablets.
Επιπλέον επωφελούνται από τον κατακερματισμό στην αγορά καταλυμάτων και καταφέρνουν να προσελκύουν νέους πελάτες οι οποίοι δεν θέλουν να χάνουν άσκοπα χρόνο αναζητώντας «ευκαιρίες» στις εκατοντάδες χιλιάδες ιστοσελίδες των διάσπαρτων επιχειρήσεων καταλυμάτων.
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.gr
FOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin