Καταχρηστικές εμπορικές πρακτικές που απέβλεπαν στη διατήρηση ή/και την ενίσχυση της δεσπόζουσας θέσης της στην αγορά προϊόντων παιδικής πάνας, με τον αποκλεισμό και περιορισμό των δυνατοτήτων ανάπτυξης των ανταγωνιστών της, είχε υιοθετήσει και υλοποιούσε η Procter & Gamble από το 2003 έως το 2011 όπως διαπιστώνει σε εισήγησή της η Γενική Διεύθυνση της Επιτροπής Ανταγωνισμού.
Για τον λόγο αυτό η Ανεξάρτητη Αρχή παραπέμπει την υπόθεση στην Ολομέλεια η οποία θα συνεδριάσει στις αρχές Σεπτεμβρίου.
Σύμφωνα με την εισήγηση της Γενικής Διεύθυνσης της Επιτροπής η Procter & Gamble στο πλαίσιο των συνεργασιών με επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ τους επέβαλλε, κάνοντας χρήση της ισχυρής διαπραγματευτικής της θέσης, να συμφωνήσουν σε όρους συμβάσεων που δημιουργούσαν εμπόδια στους ανταγωνιστές της.
Σύμφωνα πάντα με την εισήγηση, οι εν λόγω πρακτικές περιλάμβαναν, μεταξύ άλλων, εξατομικευμένες εκπτώσεις στόχου στις αλυσίδες σούπερ μαρκετ , εκπτώσεις συνδεδεμένες με τη δέσμευση από την πλευρά της λιανεμπορικής επιχείρησης του διαθέσιμου χώρου στα ράφια καθώς και εκπτώσεις πολλαπλών προϊόντων και προώθησης συνδυασμένων αγορών.
Υπενθυμίζεται ότι η εισήγηση δεν είναι δεσμευτική για την Επιτροπή Ανταγωνισμού, η οποία θα αποφασίσει συνεκτιμώντας τα δεδομένα της αποδεικτικής διαδικασίας και τις απόψεις της επιχείρησης.
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.gr
FOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin