Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Hoyer: Παλιομοδίτικα τα σχέδια οδικών μεταφορών

Υπάρχουν ακόμα εκκρεμότητες στο πακέτο που συζητήθηκε στην Αθήνα για τη ρευστότητα προς τις ΜΜΕ, δήλωσε την Πέμπτη ο πρόεδρος της ΕΤΕπ, W. Hoyer, ενώ χαρακτήρισε παλιομοδίτικα τα επενδυτικά σχέδια της κυβέρνησης.

Hoyer: Παλιομοδίτικα τα σχέδια οδικών μεταφορών
Υπάρχουν ακόμα εκκρεμότητες στο πακέτο που συζητήθηκε στην Αθήνα για τη ρευστότητα προς τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (ΜΜΕ), δήλωσε την Πέμπτη ο πρόεδρος της ΕΤΕπ, Werner Hoyer, ενώ χαρακτήρισε παλιομοδίτικα τα σχέδια οδικών μεταφορών που πρωωθεί η κυβέρνηση.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωση του ο ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Hoyer, απαντώντας σε ερώτηση του ευρωβουλευτή Ν. Χουντή για τις καθυστερήσεις στη χρηματοδότηση των ΜΜΕ, υποστήριξε ότι υπάρχουν ακόμα εκκρεμότητες "που αφορούν στον Ανταγωνισμό" για τις οποίες θα πρέπει να δώσει την συναίνεσή της η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Πιο συγκεκριμένα σημείωσε ότι "υπάρχουν κάποια ζητήματα στο πακέτο που αφορούν τον ανταγωνισμό οπότε θα πρέπει να συναινέσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και μετά θα έχουμε σχεδόν άμεση εκταμίευση. Είμαστε έτοιμοι να ξεπεράσουμε κι αυτό, αλλά θέλουμε σαφή δέσμευση της ελληνικής κυβέρνησης".

Παράλληλα, ο κ. Hoyer, είπε ότι "πρέπει να επανεξεταστούν από την άποψη της οικονομικής βιωσιμότητας". Χαρακτήρισε παλιομοδίτικα τα σχέδια οδικών μεταφορών που προωθεί η κυβέρνηση και εφιαλτική την "δομή σχέσεων μεταξύ των εργολάβων, της ελληνικής κυβέρνησης και ημών". 

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Hoyer είπε επί λέξει, "τα έργα υποδομών έχουν δύο βασικά προβλήματα, το πρώτο είναι ότι εκκρεμούν μερικά σχέδια οδικών δικτύων στην Ελλάδα που θα πρέπει να επανεξεταστούν από την άποψη της οικονομικής βιωσιμότητ
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedinας, υπάρχουν κάποια ερωτηματικά, υπάρχουν κάποιες αμφιβολίες που θα πρέπει να διασκεδαστούν, έχουμε και μια περίπλοκη σχέση, δομή σχέσεων μεταξύ των εργολάβων, της ελληνικής κυβέρνησης και ημών. Και για να είμαι ειλικρινής αυτή η κατάσταση είναι πραγματικά εφιαλτική. Γι αυτό είπαμε στον κ. Σαμαρά και στον κ. Χατζιδάκη ότι θέλουμε η ελληνική κυβέρνηση να μας βοηθήσει αν θέλουμε να χρηματοδοτήσουμε αυτά τα σχέδια, θέλουμε άμεση σχέση και εγγύηση από την ελληνική κυβέρνηση".

Kαι επισήμανε ότι "είναι ζωτικής σημασίας να μπορούμε να περάσουμε από θέματα που ήταν χρήσιμα πριν από μια δεκαετία σε κάτι που είναι χρήσιμο τώρα. Στην Ελλάδα για παράδειγμα ήταν πολύ δύσκολο για να μην πω αδύνατο να περάσουμε σε έξυπνα ενεργειακά σχέδια. Για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, για ενεργειακή αποδοτικότητα στις διάφορες περιφέρειες, γιατί τα κονδύλια πηγαίνουν στις περιφέρειες από τα διαρθρωτικά ταμεία αλλά κυρίως για οδικά δίκτυα, για θέματα μεταφορών κυρίως κι είναι πολύ χρονοβόρα η διαδικασία για να βρούμε συμφωνία και να περάσουμε από παλιομοδίτικα σχέδια οδικών μεταφορών σε πολύ καινοτόμα και πολύ πιο αποτελεσματικά περιβαλλοντικά κι ενεργειακά έργα και σχέδια".

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v