Αύξηση στη χρήση διαδικτύου και e- commerce

Το Α΄ τρίμηνο του 2011, το ποσοστό των ατόμων που χρησιμοποίησαν ηλεκτρονικό υπολογιστή ανήλθε στο 54,3% και το διαδίκτυο στο 51,7%. Το ποσοστό των χρηστών που πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές ανήλθε στο 23,6%.

Αύξηση στη χρήση διαδικτύου και e- commerce
Το Α΄ τρίμηνο του 2011, το ποσοστό των ατόμων που χρησιμοποίησαν ηλεκτρονικό υπολογιστή ανήλθε στο 54,3% και το διαδίκτυο στο 51,7%. Το ποσοστό των χρηστών που πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές ανήλθε στο 23,6%.

ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Το Α΄ τρίμηνο του 2011, το ποσοστό των ατόμων που χρησιμοποίησαν ηλεκτρονικό υπολογιστή ανέρχεται στο 54,3% και το ποσοστό των ατόμων που χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο στο 51,7%.

Η χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή ή και διαδικτύου μπορεί να έχει πραγματοποιηθεί από όλους τους χώρους πρόσβασης, δηλαδή κατοικία, χώρο εργασίας, χώρο εκπαίδευσης, γειτονικά, φιλικά ή συγγενικά σπίτια, ξενοδοχεία, internet cafes κλπ.

Tην τελευταία πενταετία (2007 – 2011) η αύξηση που παρατηρείται ανέρχεται σε:
• 35,1% για χρήση ηλεκτρονικoύ υπολογιστή
• 54,8% για πρόσβαση στο διαδίκτυο

Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο LinkedinΟ μέσος ετήσιος ρυθμός μεταβολής για το ίδιο διάστημα είναι 7,9% για τη χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή και 11,6% για τη χρήση του διαδικτύου. Διαχρονικά, μέχρι το 2010, ο
ρυθμός αύξησης μειώνεται, ενώ παρατηρείται αντιστροφή αυτής της εικόνας το 2011.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ

Το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που κατά το Α΄ τρίμηνο του 2011 πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές ανέρχεται στο 23,6%. Παρατηρείται αύξηση κατά 28,3% σε σχέση με το 2010, ενώ για το αντίστοιχο χρονικό διάστημα 2009 – 2010 η αύξηση ήταν χαμηλότερη ,(13,6%). Ο μέσος ετήσιος ρυθμός μεταβολής των αγορών μέσω του διαδικτύου, για την πενταετία 2007 – 2011, ανέρχεται στο 16,4%.

Την τελευταία τριετία, το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που έχει δηλώσει ότι δεν έχει
πραγματοποιήσει ποτέ αγορές ή παραγγελίες αγαθών μέσω του διαδικτύου ανέρχεται σε 76,3%
το 2009, σε 70,9% το 2010 και σε 63,9% το 2011.

Τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που αγοράστηκαν ή παραγγέλθηκαν περισσότερο από το διαδίκτυο
για προσωπική χρήση και παρουσίασαν σημαντική αύξηση κατά τη χρονική περίοδο Απρίλιος
2010 – Μάρτιος 2011 σε σχέση με την αντίστοιχη χρονική περίοδο του προηγούμενου έτους, είναι:

• οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες όπως εισιτήρια, ενοικίαση αυτοκινήτου κλπ. (40,9%),
• οι υπηρεσίες διαμονής σε καταλύματα (36,1%),
• τα είδη ένδυσης και υπόδησης – αθλητικά είδη (32,5%),
• τα εξαρτήματα και ο περιφερειακός εξοπλισμός (hardware) ηλεκτρονικών υπολογιστών
(27,8%).

Μεγαλύτερη αύξηση, κατά 126,1%, όμως πολύ μικρή συμμετοχή, έχει καταγραφεί στα είδη
διατροφής – είδη παντοπωλείου καθώς και στις υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών (συνδρομές συνδρο- μητικής τηλεόρασης –Nova–, συνδρομές ευρυζωνικής σύνδεσης, λογαριασμοί κινητού ή σταθερού τηλεφώνου, καταβολή χρημάτων σε προπληρωμένη τηλεφωνική κάρτα κλπ.), κατά 115,9%.

Τα είδη που οι αγορές / παραγγελίες τους καταγράφουν μείωση είναι:
• το υλικό ηλεκτρονικής εκμάθησης, κατά 25,9%,
• το λογισμικό ηλεκτρονικών υπολογιστών (εξαιρουμένων computer games και video
games) και αναβαθμίσεις αυτών, κατά 16,7%,
• τα βιβλία (σε ηλεκτρονική ή μη μορφή), τα περιοδικά και οι εφημερίδες, κατά 13,7%,
• οι ηλεκτρονικές συσκευές (βιντεοκάμερες, φωτογραφικές μηχανές, κινητά τηλέφωνα,
τηλεοράσεις, DVDs κλπ.), κατά 12,6%.


*** Δείτε τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής για τη χρήση του διαδικτύου και το ηλεκτρονικό εμπόριο.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v