Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Oλοκληρώθηκε το τουριστικό συνέδριο FVW

Η Ελλάδα παραμένει ένας εξαιρετικά φιλόξενος και ασφαλής τουριστικός προορισμός που πρέπει όμως να επαναπροσδιορίσει του τουριστικό της προφίλ, ήταν τα βασικά συμπεράσματα του τουριστικού συνεδρίου FVW.

Oλοκληρώθηκε το τουριστικό συνέδριο FVW
H Ελλάδα δεν έχει προσαρμόσει το τουριστικό προφίλ της στις ανάγκες του σύγχρονου τουρίστα. Εντούτοις, εξακολουθεί να αποτελεί εν δυνάμει τον πιο ελκυστικό προορισμό στην Ευρώπη κατά τους Γερμανούς με ποσοστό 67% σε σχετική έρευνα που διεξήγαγαν.

Ταυτόχρονα η χώρα μας επιμένει να «πουλά» τα αρχαία μνημεία της με λογικές της δεκαετίας του '60, πάσχει σοβαρά σε υποδομές που εξασφαλίζουν εύκολη πρόσβαση σε νησιωτικούς ή άλλους προορισμούς, ενώ η εικόνα μεγάλων αεροδρομίων της (πέραν του Ελευθ. Βενιζέλος) είναι απαράδεκτη.

Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα του ετησίου συνεδρίου που συνδιοργάνωσαν την προηγούμενη εβδομάδα στην Αθήνα ο τουριστικός ειδησεογραφικός οργανισμός FVW και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδας.

Όπως υποστήριξαν οι εκπρόσωποι ισχυρών τουριστικών γραφείων από τη Γερμανία:

*Η Ελλάδα έχει μείνει συνυφασμένη με την εικόνα του «Ζορμπά» και εμμένει να πουλά τα αρχαία της μνημεία με τη λογική της δεκαετίας του ’60, που όχι μόνο έχει ξεπεραστεί, αλλά δεν ενδιαφέρει πλέον το σύγχρονο τουρίστα, που αναζητά να βιώσει την πολιτιστική εμπειρία με διαφορετικό τρόπο, να απολαύσει το φαγητό και τη διασκέδαση, όπως και ο ντόπιος πληθυσμός.
 
Όπως σημείωσαν χαρακτηριστικά, η νέα γενιά δεν ξέρει τι είναι ο «Ζορμπάς» και ο «Καζαντζάκης», ενώ η χώρα οφείλει να αναδείξει τα πολιτιστικά της πλεονεκτήματα, διορθώνοντας το service και τις υποδομές της.

*Η Αθήνα δεν έχει καταφέρει να αποκτήσει τουριστικό στίγμα, ανάλογο της Βαρκελώνης και του Βερολίνου, παρόλο που οι δυνατότητές της σε ποικιλία τοπίου, πολιτιστικών υποδομών και διασκέδασης είναι ανεξάντλητες.

*Εξάλλου -προσθέτουν- οι εικόνες της πρωτεύουσας με απεργίες, διαδηλώσεις και φθορές δεν αποτελούν ελληνικό φαινόμενο, συμβαίνουν παντού και είναι πολύ εύκολο να ξεχαστούν και να αντιστραφεί το κλίμα. Ειδικά για την Αθήνα τόνισαν την ανάγκη δημιουργίας ενός νέου master plan.

*Η Ελλάδα πρέπει να στραφεί και στη λεγόμενη «Τρίτη Ηλικία» η οποία διευρύνει συνεχώς τα μερίδια της σε όλο τον κόσμο ταξιδεύοντας περισσότερο.

*Οι ξενοδόχοι πρέπει να εκσυγχρονίζουν διαρκώς το προϊόν τους και να το προσαρμόζουν χωρίς καθυστερήσεις στις απαιτήσεις της πελατείας τους.

*Η εύκολη πρόσβαση στους νησιωτικούς προορισμούς με πυκνά και σταθερά δρομολόγια εξακολουθεί να αποτελεί ζητούμενο από τους γερμανούς τουριστικούς επιχειρηματίες.

*Ειδική μνεία έγινε για το αεροδρόμιο του Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης», το οποίο είναι το δεύτερο σε επισκεψιμότητα αλλά πρώτο από πλευράς τουριστικής σημασίας για την Ελλάδα, αερολιμένας ο οποίος τους κρίσιμους καλοκαιρινούς μήνες προκαλεί έμφραγμα στον τουρισμό και δυσφημεί την εικόνα της χώρας .

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο