Αυξήθηκαν οι καταγγελίες των καταναλωτών

Συνολικά 4.287 καταγγελίες – παράπονα Καταναλωτών, 65,46%, περισσότερες σε σχέση με το α’ τετράμηνο του 2009, δέχθηκε το πρώτο τετράμηνο του έτους, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών.

Αυξήθηκαν οι καταγγελίες των καταναλωτών
Συνολικά 4.287 καταγγελίες – παράπονα Καταναλωτών, 65,46%, περισσότερες σε σχέση με το α’ τετράμηνο του 2009, δέχθηκε το πρώτο τετράμηνο του έτους, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών.

Την ίδια ώρα κατά 16,20% αυξήθηκαν και τα ποσά από τα οποία ωφελήθηκαν τα μέλη του Κέντρου σε σχέση με το α’ τετράμηνο του 2009. Συγκεκριμένα τα περισσότερα παράπονα – καταγγελίες δέχθηκε η Καγκελάριος κ. Α. Μέρκελ (;) για τη στάση της απέναντι στη χώρα μας.

Στα επί της ουσίας προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα οι καταναλωτές 654 καταγγελίες ή ποσοστό 15,26% αφορούσε σε ελαττωματικά προϊόντα, 606 καταγγελίες ή ποσοστό 14,14% αφορούσαν υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος, εκ των οποίων 542 παράπονα – καταγγελίες, για παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, 12 παράπονα – καταγγελίες, για το φυσικό αέριο, και 52 παράπονα – καταγγελίες, που αφορούσαν παροχή ηλεκτρικού ρεύματος, νερού, σιδηροδρομικών και αστικών συγκοινωνιών, και ταχυδρομικών υπηρεσιών.

Τα παράπονα και οι καταγγελίες των καταναλωτών, για τις τράπεζες, αφορούν παράνομες και καταχρηστικές χρεώσεις, που επιμένουν να επιβάλλουν, τα υπερβολικά υψηλά επιτόκια της καταναλωτικής πίστης, την άρνησή τους να μειώσουν τα επιτόκιά τους, σύμφωνα με τις μειώσεις των επιτοκίων Ε.Κ.Τ. και Euribor.

Τα παράπονα και οι καταγγελίες, για τους ελεύθερους επαγγελματίες, αφορούν αθέτηση υποχρεώσεων από ηλεκτρολόγους, υδραυλικούς, βαφείς, οδηγούς ΤΑΧΙ, καθαριστήρια
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedinκ.λπ., για τις δημόσιες υπηρεσίες και τις Υπηρεσίες ΟΤΑ οι καταγγελίες αφορούν αυξήσεις χρεώσεων Δήμων, συλλογή σκουπιδιών και υλικών ανακύκλωσης, παράπονα, για τα τέλη κυκλοφορίας κ.λπ., ενώ οι καταγγελίες, για τα ινστιτούτα και τα γυμναστήρια, παρότι παρουσιάζουν μείωση τα τελευταία χρόνια, το πρώτο τετράμηνο του 2010, παρουσίασαν αύξηση, σε σχέση, με πέρυσι.

Οι καταγγελίες για τα τρόφιμα, αφορούσαν ληγμένα ή ακατάλληλα τρόφιμα, ή τρόφιμα, χωρίς τη σωστή επισήμανση. Τα παράπονα, για τις ασφαλιστικές αφορούν, κυρίως, μακροχρόνιες καθυστερήσεις, στην εξαγορά ασφαλιστήριων συμβολαίων και παράνομη κατακράτηση παλαιότητας αυτοκινήτου, από αποζημιώσεις.

Όπως σημειώνει το Κέντρο, οι καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του, με το ποσό των 221.261,98 ευρώ. Αναλυτικά από:

- Αντιλογισμούς χρεώσεων Τραπεζών: 103.642,00 ευρώ

- Αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων: 58.694,32 ευρώ

- Ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων: 35.900,00 ευρώ

- Τουριστικές επιχειρήσεις: 6.143,10 ευρώ

- Επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών: 4.848,74 ευρώ

- Ασφαλιστικές εταιρείες: 3.635,62 ευρώ

- Αποζημιώσεις, από παρόχους υπηρεσιών κοινωνικού ενδιαφέροντος: 3.510,00 ευρώ

- Ακυρώσεις συμβάσεων από πωλήσεις εκτός εμπορικού καταστήματος: 2.180,00 ευρώ

- Επιστροφές ποσών από Δημόσιο - Ο.Τ.Α. : 1.600,00 ευρώ

- Αποζημιώσεις για κακή εξυπηρέτηση από ελεύθερους επαγγελματίες: 1.108,20 ευρώ

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v