Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ρέππας: Πολύπαθο έργο η εθνική Ελευσίνας – Θήβας

«Πολύπαθο έργο», χαρακτήρισε ο Υπουργός Δ. Ρέππας τον εκσυγχρονισμό της παλαιάς Εθνικής Οδού Ελευσίνας – Θήβας, απαντώντας στη Βουλή σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Αθ. Λεβέντη.

Ρέππας: Πολύπαθο έργο η εθνική  Ελευσίνας – Θήβας
«Πολύπαθο έργο», χαρακτήρισε ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας τον εκσυγχρονισμό της παλαιάς Εθνικής Οδού Ελευσίνας – Θήβας, απαντώντας απόψε στη Βουλή σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Αθ. Λεβέντη.

Ο κ. Ρέππας παρατηρώντας ότι ο συγκεκριμένος δρόμος εγκυμονεί κινδύνους για τους χρήστες του, δήλωσε ότι από το Υπουργείο θα γίνουν τα πάντα ώστε να υπογραφεί η σύμβαση με τον εργολάβο το ταχύτερο δυνατό, ώστε να ολοκληρωθεί το έργο εντός τετραμήνου.

Όπως εξήγησε, οι καθυστερήσεις οφείλονται στη διακοπή της εργολαβίας, γιατί εξέπεσε ο αρχικός ανάδοχος, λόγω της αδυναμίας του να συνεχίσει το έργο.
 
Στις 21/07/09 υπήρξε νέα δημοπράτηση για την αποπεράτωση, προϋπολογισμού 2,8 εκ. ευρώ, η οποία απέβη άγονη. Σε επαναδημοπράτηση στις 04/08/09 ανακηρύχθηκε προσωρινός μειοδότης, με έκπτωση 45% και ο φάκελος εστάλη για προσυμβατικό έλεγχο στο Ελεγκτικό Συνέδριο, που με απόφασή του στις 16 Οκτωβρίου 2009 αναφέρει ότι κωλύεται η υπογραφή σύμβασης, διότι δεν έπρεπε να απορριφθεί ο πρώτος μειοδότης κατά την εξέταση των δικαιολογητικών του.
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin
Ήδη, έχουν δοθεί σαφείς εντολές προς τις υπηρεσίες του Υπουργείου να συμμορφωθούν αμέσως με τη δικαστική απόφαση και να συναφθεί σύμβαση με χρονικό ορίζοντα περαίωσης των έργων τεσσάρων μηνών. Τα έργα αυτά αφορούν στη συμπλήρωση των όσων έχουν εκτελεστεί ή παραμένουν ημιτελή και για τα οποία μέχρι σήμερα έχουν δαπανηθεί τέσσερα εκατομμύρια ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v