Δύο μετροπόντικες στο Μετρό της Θεσσαλονίκης

Εντός τους χρονοδιαγράμματος, δεδομένου του μεγέθους του έργου, εξελίσσονται τα έργα του Μετρό της Θεσσαλονίκης τόνισε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάς ο οποίος επισκέφτηκε σήμερα το εργοτάξιο του.

  • της Μάρως Τσαντήλα
Δύο μετροπόντικες στο Μετρό της Θεσσαλονίκης
Εντός τους χρονοδιαγράμματος, δεδομένου του μεγέθους του έργου, εξελίσσονται τα έργα του Μετρό της Θεσσαλονίκης τόνισε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάς ο οποίος επισκέφτηκε σήμερα το εργοτάξιο του στον Νέο σιδηροδρομικό Σταθμό.

Ο κ. Σουφλιάς που «βάφτισε» τους δύο μετροπόντικες που πραγματοποιήσουν την διάνοιξη των σηράγγων, Κωστίκα και Γιωρίκα, έκανε λόγο για μικρές παρατάσεις που έχουν δοθεί σε επιμέρους προθεσμίες λόγω αρχαιολογικών ευρημάτων, μετατοπίσεων των δικτύων αλλά και παράδοσης των απαραίτητων χώρων αλλά σημείωσε ότι αυτές δεν αναμένεται να επηρεάσουν σημαντικά το συνολικό χρονοδιάγραμμα του έργου εφόσον εντατικοποιηθούν περαιτέρω οι εργασίες.
 
«Μία καθυστέρηση μικρότερη από δύο μήνες που παρατηρήσαμε στις αρχές του καλοκαιριού οφειλόταν σε κάποια οικονομικά ζητήματα μίας εταιρείας της Αναδόχου Κοινοπραξίας, τα οποία όπως μαθαίνω έχουν ήδη ρυθμιστεί και σήμερα οι εργασίες εκτελούνται με πολύ έντονους ρυθμούς και ο χρόνος που χάθηκε σύντομα θα αναπληρωθεί» κατέληξε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ αναφερόμενος και στα προβλήματα που αντιμετώπισε η ΑΕΓΕΚ και τα οποία έθεταν εν αμφιβόλω την ικανότητά της να συνεχίσει την κατασκευή.

Ο κ. Σουφλιάς σημείωσε ότι το Μετρό της Θεσσαλονίκης που θα είναι ένα από τα πιο σύγχρονα της Ευρώπης είναι μια επένδυση του 1,1 δισ. ευρώ για το υπό κατασκευή έργο των 9,6 χλμ. με 13 σταθμούς, ενώ, όπως σημείωσε εξασφαλίσθηκαν τα πρώτα 335 εκατ. ευρώ από το Δ’ ΚΠΣ για τις επεκτάσεις του προς την Καλαμαριά και την Σταυρούπολη, συνολικού μήκους 10χλμ με 10 Σταθμούς.

Ο μετροπόντικας «Κωστίκας» θα έχει ολοκληρωθεί σε περίπου 10 ημέρες και θα ξεκινήσει την διάνοιξη της σήραγγας και σύντομα θα αρχίσει και η συναρμολόγηση του δεύτερου «μετροπόντικα» προκειμένου να καταστεί δυνατή η κατασκευή των δύο ανεξάρτητων σηράγγων.

Σε καθημερινή βάση, κάθε μετροπόντικας θα κατασκευάζει 10 μέτρα σήραγγας Μετρό σε βάθος από 16 έως 31 μέτρα.

Για την κατασκευή του Μετρό εκτιμάται ότι θα απασχοληθούν συνολικά 3.000 εργαζόμενοι διαφόρων ειδικοτήτων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v