Άνοιξε τις πύλες της αυτήν την εβδομάδα η ετήσια έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, με τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες να φορούν τα καλά τους, «κρύβοντας» την κρίση που ταλανίζει τον κλάδο στην Ευρώπη.
Σύμφωνα με τους Financial Times, τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά μοντέλα έχουν την την τιμητική τους στην έκθεση. Ακόμη και αυτοκινητοβιομηχανίες που τηρούσαν επιφυλακτική στάση απέναντι στις νέες τεχνολογίες ποντάρουν πλέον σε αυτές, ελπίζοντας να προσελκύσουν αγοραστές παρά τις υψηλές τιμές τους.
Από τα μοντέλα που τράβηξαν την προσοχή ήταν η ηλεκτρική εκδοχή του Up και του Golf που παρουσίασε η Volkswagen, καθώς και μια compact εκδοχή της BMW i3.
Τα SUV και crossover συνεχίζουν να έχουν μεγάλη επιτυχία στις πωλήσεις και οι αυτοκινητοβιομηχανίες σπεύδουν να εμφανίσουν μεγάλη γκάμα μοντέλων.
Παράλληλα, μεγάλη πηγή ανάπτυξης για τον κλάδο συνεχίζει να είναι η συνδεσιμότητα των αυτοκινήτων με τα smartphones και η ενίσχυση των προσφερόμενων αυτοματισμών, όπως και τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως παρκάρισμα και αυτόματο φρενάρισμα.
Όπως αναφέρουν οι Financial Times, είναι πολύ νωρίς ακόμη για να πούμε εάν έχει ξύσει πάτο η μείωση στις πωλήσεις. Ένα πράγμα είναι ξεκάθαρο: οι εταιρίες του κλάδου δεν μπορούν να μειώσουν περαιτέρω τις δαπάνες τους περιμένοντας καλύτερες μέρες.
Σημειώνεται ότι η έκθεση στη Φρανκφούρτη ολοκληρώνεται στις 22 Σεπτεμβρίου.
© The Financial Times Limited 2013. All rights reserved.
FT and Financial Times are trademarks of the Financial Times Ltd.
Not to be redistributed, copied or modified in any way.
Euro2day.gr is solely responsible for providing this translation and the Financial Times Limited does not accept any liability for the accuracy or quality of the translation