Η πολυτέλεια επιστρέφει στη μόδα

Οι πλούσιοι εμφανίζονται έτοιμοι να ανοίξουν το πορτοφόλι τους και να αφήσουν πίσω τους την κρίση, αν και η ύφεση έχει αλλάξει συμπεριφορά του καταναλωτή, που απαιτεί να «αξίζει» η μια ακριβή τιμή.

  • Scheherazade Daneshkhu (Παρίσι)
Η πολυτέλεια επιστρέφει στη μόδα
Η εποχή της λιτότητας τελείωσε, όπως δείχνουν οι πωλήσεις σε Porsches και σαμπάνιες Dom Perignon, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις των ιδιοκτητών καταστημάτων πολυτελών αγαθών.

Οι εύποροι είναι πιο έτοιμοι να ανοίξουν το πορτοφόλι τους απ’όσο υπήρξαν τα δύο τελευταία χρόνια, δείχνοντας ότι έχουν αφήσει πίσω τους την κρίση.

Ωστόσο, συνεχίζουν να ψάχνουν για αξία στο χρήμα και για μαστοριά, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιοποιήθηκε. Οι εντυπωσιακές μάρκες και τα λαμπερά ονόματα δεν έχουν ακόμη ανακάμψει.

Η εταιρία πολυτελών αυτοκινήτων Porsche, ανακοίνωσε ότι οι παραγγελίες για το νέο Cayenne sports utility vehicle (SUV), που πρόκειται να παρουσιαστεί στα ευρωπαϊκά σαλόνια τον επόμενο μήνα στην τιμή των 55.400 ευρώ, ήταν πιο εύρωστες απ’όσο ανέμενε η επιχείρηση.

Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin«Είμαστε μπροστά σε ένα απίστευτα υψηλό βιβλίο παραγγελιών από σχεδόν όλες τις αγορές,» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος, κ. Michael Macht.

Η LVMH, η μεγαλύτερη επιχείρηση πολυτελών ειδών στον κόσμο βάση πωλήσεων, ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της κορυφαίας σαμπάνιας Dom Perignon και του εκλεκτού κονιάκ Hennessy XO ήταν στο α΄τρίμηνο πολύ καλύτερες από πέρσι.

«Τα πολυτελή είδη γίνονται και πάλι ελκυστικά… Σταματάει να είναι «ντροπή» για τους καταναλωτές στις ώριμες αγορές,» αναφέρει έρευνα του οίκου Bain & Co, που προβλέπει πωλήσεις πολυτελών αγαθών 158 δισ. ευρώ φέτος, πρόβλεψη υψηλότερη κατά 4% από την πρόβλεψη του Οκτωβρίου.

Και τον οίκο Bain, σε όλες τις περιφέρειες του πλανήτη, πλην της Ιαπωνίας, και σε όλους τους τύπους πολυτελών ειδών, θα εμφανιστεί ανάκαμψη το 2010 μετά την περσινή πτώση 8% που ήταν η χειρότερη στην ιστορία του κλάδου. Πάντως, η ύφεση έχει αλλάξει την καταναλωτική συμπεριφορά και ο καταναλωτής απαιτεί μια ακριβή τιμή να αξίζει τα λεφτά της… Δεν επαρκεί πια η μάρκα μόνο.»
© The Financial Times Limited 2010. All rights reserved.
FT and Financial Times are trademarks of the Financial Times Ltd.
Not to be redistributed, copied or modified in any way.
Euro2day.gr is solely responsible for providing this translation and the Financial Times Limited does not accept any liability for the accuracy or quality of the translation

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v