Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Σεπ 4 2009

Σφηνάκια για Συνεγγυητικό και Νορβηγούς

Σφηνάκια για Συνεγγυητικό και Νορβηγούς
PΕNSION FUND OF NORWAY: Δεν έχει κλείσει ακόμη συνεργασία με εγχώριο τμήμα asset management το pension fund of Norway το μεγαλύτερο επενδυτικό fund της Γηραιάς Ηπείρου.

Όπως είχε αποκαλύψει το Euro2day, με δημοσίευμά του στις 9 Μαΐου, κλιμάκιο των Νορβηγών είχε επισκεφθεί αρκετές φορές την Αθήνα και είχε συζητήσει με τμήματα asset management ελληνικών τραπεζών και ΑΕΠΕΥ τη σύναψη συνεργασίας για παροχή υπηρεσιών διαχείρισης αναφορικά με ελληνικές μετοχές.

Παρά το γεγονός ότι το pension fund γνωρίζει την ελληνική αγορά και διενήργησε εκτεταμένους γύρους συνομιλιών με τουλάχιστον πέντε εταιρίες διαχείρισης κεφαλαίων, η συνεργασία δεν προχώρησε.

Αιτία; Η έρευνα που ξεκίνησε από τη βουλή της Νορβηγίας για την αποδοτικότητα της διαχείρισης του pension fund of Norway.

Βλέπετε, οι Νορβηγοί στην κρίση έχασαν λεφτά με τη σέσουλα… Και οι Νορβηγοί βουλευτές θέλουν να μάθουν αν η χασούρα θα μπορούσε να είχε μειωθεί με καλύτερη διαχείριση…

Με τέτοιους μπελάδες στο σπίτι τους οι Νορβηγοί απλώς "πάγωσαν" την εκχώρηση διαχείρισης για ελληνικές μετοχές.

Τις επαφές τους, πάντως, εν Αθήναις, συχνά-πυκνά τις συντηρούν…

Υ. Γ.: Συνεχίζουν, άλλωστε, να αποτελούν έναν από τους μεγαλύτερους μετόχους μειοψηφίας στην ΕΤΕ.

ΣΥΝΕΓΓΥΗΤΙΚΟ: Μία υπουργική απόφαση αναμένουν οι Χρηματιστηριακές μέλη του Συνεγγυητικού για να ανοίξει ο δρόμος της επιστροφής κεφαλαίων.

Και την περιμένουν εδώ και ένα δίμηνο μετά τη θέσπιση του νέου πλαισίου για την αναβάθμιση - αναμόρφωση του Συνεγγυητικού.

Βάσει του νέου πλαισίου, η εισφορά για τα αποθεματικά του Συνεγγυητικού μειώνεται στις 150 χιλ. ευρώ.

Τα υφιστάμενα μέλη έχουν εισφέρει 702 χιλ. ευρώ και επομένως η επιστροφή θα είναι γενναία.

Το κακό είναι βέβαια ότι όσο η υπουργική απόφαση δεν υπογράφεται υπάρχει ένα θολό καθεστώς ως προς το ποσό της εισφοράς για νέα μέλη.

Το νέο πλαίσιο προβλέπει ξεκάθαρα εισφορά 150 χιλ. ευρώ για νέο μέλος, το Συνεγγυητικό, όμως ζητά 702 χιλ. ευρώ.

Προκειμένου να μη δημιουργηθούν μέλη δύο ταχυτήτων!

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v